Ankara Keçiören'in stajyerleri sertifikalandı
Ankara Keçiören'in stajyerleri sertifikalandı
Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, Keçiören Belediyesi’nde stajlarını tamamlayan meslek lisesi öğrencileriyle bir araya gelerek, staj dönemini başarıyla tamamlayan gençlerle pasta kesti ve sertifikalarını takdim etti.
ANKARA (İGFA) - Ankara Keçiören'de Belediye Meclis Toplantı Salonu’nda gerçekleşen stajyer öğrencilerinin sertifika töreninde katılan Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, belediyenin farklı birimlerinde görev yaptıkları staj sürecinde gösterilen gayret ve çalışkanlık, yöneticilerimiz tarafından da takdirle karşılandığını söyledi.
Öğrencilerle tek tek ilgilenen Başkan Özarslan, gençlerle eğitim ve kariyer hedefleri hakkında sohbet etti.
Program sonunda pasta kesilerek öğrencilerin stajlarını tamamlamaları kutlanıp günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi.
Trabzon’da 3 bin kişiye aşure ikramı
Kocaeli'de akıllı sistemler test altyapısı tanıtıldı
76 ilde dev uyuşturucu operasyonu! 1,7 ton uyuşturucu, 2,1 milyon hap ele geçirildi
BUSKİ'den Bursalı öğrencilere su bilinci
Bakan Şimşek: Enflasyon beklentilerinde iyileşme sürüyor
Malatya’da yol açma çalışmaları sürüyor
- Pazartesi 28.6 ° / 13.4 ° Güneşli
- Salı 28.3 ° / 12.7 ° Güneşli
- Çarşamba 29.8 ° / 12.1 ° Güneşli


