BAŞKAN AYDIN AŞI STANDINI ZİYARET ETTİ
.
Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın, Orhangazi Ak Parti İlçe Başkanı Gökhan Ulusu ve yöneticileri, Orhangazi Belediye Başkan yardımcıları ile birlikte Orhangazi Cumhuriyet Meydanında Orhangazi İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından koronavirüs aşı standını ziyaret etti.
Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın, “ Ak Parti İlçe Başkanımız ile birlikte Orhangazi İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından Cumhuriyet meydanına kurulan aşı standını ziyaret ettik. Tüm dünyanın etkisi altına aldığı korona virüsten kurtulmanın yolu olarak aşımızı mutlaka olmayız dedi. Aşılarda artık yaş sınırı da olmadığını vurgulayarak Orhangazi Cumhuriyet meydanında aşı stantlarında vatandaşlarımız formu doldurduktan sonra aşısını hemen olabiliyor. Normal hayata biran önce dönmemiz için tüm vatandaşlarımızı aşı olma konusunda istekli olmalarını rica ediyorum. Ziyaretlerimiz esnasında aşı olan vatandaşlarımıza sohbet etme imkânı bulduk ve bu uygulamadan son derece mutlu olduklarınızda ifade ettiler” dedi. Orhangazi Cumhuriyet Meydanında Vatandaşlara yönelik aşı uygulaması esnasında Bursa Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyesi Selami Eleman’da 2.doz aşısını oldu.
Kayseri Büyükşehir'den din görevlilerine afet eğitimi
5 yaşındaki Hamza’nın ölümünde Belediye Başkanına soruşturma izni
Başkan Büyükgöz Gebze’yi uluslararası platformda temsil ediyor
İzmir’in kritik haberleşme altyapısına güneş enerjili güvence
Kocaeli'de emekli polislere yeni sosyal yaşam alanı geliyor
Edirne KEDAK'a AFAD'dan akreditasyon
- Perşembe 31.5 ° / 14.1 ° Güneşli
- Cuma 31.7 ° / 15.1 ° Güneşli
- Cumartesi 31.3 ° / 14.8 ° Güneşli


