Bursa Valisi Ayyıldız’dan orman yangını kahramanlarına teşekkür
Bursa Valisi Ayyıldız’dan orman yangını kahramanlarına teşekkür
Bursa Valisi Erol Ayyıldız, ildeki orman yangınlarına müdahale eden kahramanları Valilik’te ağırlayarak teşekkür belgeleri takdim ederken, dayanışma ruhu övüldü.
BURSA (İGFA) - Bursa Valisi Erol Ayyıldız, ilde meydana gelen orman yangınlarına cansiperane müdahale eden kahramanları Valilik’te ağırladı ve teşekkür belgeleri verdi.
Vali Ayyıldız, ormanları koruma adına büyük özveriyle mücadele eden Orman Genel Müdürlüğü personeli, itfaiye teşkilatı, jandarma, emniyet güçleri, AFAD ekipleri, sağlık çalışanları, belediye personeli, gönüllü vatandaşlar ve destek veren tüm kurumlara minnettarlıklarını sundu.
İlçe belediye başkanlarının da hazır bulunduğu belge takdim töreninde Vali Ayyıldız, bu zorlu süreçte sergilenen dayanışmanın birlik, beraberlik ve kardeşlik ruhunun en güzel göstergesi olduğunu belirterek, “Ortak değerimiz ormanları korumak için verdikleri örnek mücadele dolayısıyla her bir neferimize ayrı ayrı şükranlarımızı sunuyoruz” dedi.
Hayatını kaybedenler için Allah’tan rahmet, ailelerine ve yakınlarına başsağlığı dileyen Vali Ayyıldız, “Rabbim ülkemizi ve milletimizi her türlü afetten korusun” temennisinde bulundu.
Muharrem İnce "CHP'nin yanındayım" dedi ve ekledi: Arınmak yetmez, yüzleşmeliyiz
Çorum’da Dünya Çevre Günü etkinliği düzenlendi
CHP 74 İl başkanından ortak açıklama
Edirne Keşan'da ilk arpa hasadı... Çiftçi fiyattan dertli
Ordu’da Yaşlı Yaşam Merkezi ve Aile Danışma Merkezi açıldı
Balıkesir'de Sarımsaklı Plajında sıkı denetim
- Salı 26.8 ° / 12.9 ° false
- Çarşamba 28 ° / 12.6 ° Güneşli
- Perşembe 28.8 ° / 13.5 ° Güneşli


