Cumhurbaşkanı Erdoğan, Paşinyan ile görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Paşinyan ile görüştü
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
ANKARA (İGFA) - Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın, Ermenistan Başbakanı Paşinyan ile görüşmesine ilişkin açıklama İletişim Başkanlığı'ndan yapıldı.
Başbakan Paşinyan görüşmede, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın geçmiş Kurban Bayramını tebrik etti; bu vesileyle, Türkiye-Ermenistan ikili ilişkilerinin normalleşme süreci ve bölgesel konular da ele alındı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ile Ermenistan arasındaki normalleşmenin doğrudan ticaretin başlatılmasına yönelik adımlarla sürdüğünü belirtti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye’nin bölgemizde barış ve istikrar için gayret gösterdiğini, bu doğrultuda atılacak adımları her zaman destekleyeceğimizi vurguladı.
Bursa Osmangazi’de kaçak tütün operasyonu
İzmir’in çevreci aracı Bisicab’in ücret tarifesi belli oldu
Sınav kaygısına karşı ailelere altın tavsiyeler
Başkan Vekili Biba’dan toplu sözleşme açıklaması... Ben buna müsaade etmem!
Rüşvetten hapis cezası alan Keskin Belediye Başkanı görevden uzaklaştırıldı
GA-ASI ve INTEC Group, ILA Berlin’de mutabakat zaptı imzaladı
- Perşembe 28.8 ° / 13.5 ° Güneşli
- Cuma 28.7 ° / 14 ° Güneşli
- Cumartesi 25.2 ° / 12.6 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı


