Mustafa Palancıoğlu Gökkentlilerle buluştu
Mustafa Palancıoğlu Gökkentlilerle buluştu
Milletle bütünleşen belediyecilik anlayışıyla vatandaşlarla bir araya gelmeye devam eden Kayseri Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, “Vatandaş Soruyor Başkan Cevaplıyor” programı kapsamında Gökkent Mahallesi sakinleri ile buluştu.
KAYSERİ (İGFA) - Kayseri Melikgazi Belediyesi başkan yardımcıları, birim müdürleri, teknik ekipler ve ilgili altyapı kurumlarının temsilcileri ile mahalle sakinlerini dinlediklerini söyleyen Başkan Palancıoğlu, "600 bin nüfuslu bir ilçe olarak 58 mahallemize hizmet ediyoruz. Fidan değil ağaç dikiyoruz sloganımızla ilçemize büyük ağaçlar dikiyor ve zamandan kazanıyoruz. Şu ana kadar 8 bin 500 daire dönüştürdük” dedi.
Katılım sağlayan tüm hemşehrilerine teşekkür eden Başkan Palancıoğlu, Melikgazi için ortak akılla, istişare ve hizmet odaklı anlayışla çalışmaya devam edeceklerini söyledi.
BTÜ’lü öğrenciler dünya üçüncüsü oldu
İzmir Karşıyaka'da Örnekköy’e modern cemevi geliyor
Gaziantep Büyükşehir'den öğrencilere verimli yaz programı
Çal Karası Sempozyumu, bağcılık mirasını bilim ve turizmle buluşturdu
Emniyet, basın ve vergi düzenlemelerini içeren kanun teklifi yasalaştı
Başkan Özarslan’dan Osmanlı Halk Pazarı esnafına ziyaret
- Perşembe 31.5 ° / 14.1 ° Güneşli
- Cuma 31.7 ° / 15.1 ° Güneşli
- Cumartesi 31.3 ° / 14.8 ° Güneşli


