Mustafa Palancıoğlu personelle bayramlaştı
Mustafa Palancıoğlu personelle bayramlaştı
Kayseri Melikgazi Belediye Başkanı Doç. Dr. Mustafa Palancıoğlu, Kurban Bayramı dönüşü ilk mesai gününde İnecik Şantiyesi, Park ve Bahçeler Müdürlüğü Yeniköy Bakım ve Onarım Merkezi, Melikgazi Belediyesi Ek Hizmet Binası ve Ana Hizmet Binası'nda çalışan personel tek tek bayramlaştı.
KAYSERİ (İGFA) - Kayseri Melikgazi Belediyesi personeliyle tek tek selamlaşarak bayramlarını tebrik eden Başkan Mustafa Palancıoğlu, "Melikgazi'mize hizmet ederken gönül belediyeciliği ile hizmet eden büyük bir aile olarak çalışıyoruz. Türkiye'de en çok hizmet eden belediyelerden bir tanesiyiz. Bu kapsamda Türkiye'de en çok okul, en çok sağlık ocağı, en çok Kur'an kursu, en çok sosyal tesis ve en çok kütüphane yapan belediyeyiz. Türkiye'de en çok iş makinesi alan belediyeyiz. Araç parkurumuzu yeniledik. Fidan değil ağaç dikerek, Melikgazi'mize zamandan kazandırdık. 7 senede parklarımızın sayısı artı, yeşil alan miktarımız da arttı. Bu hizmetleri sizlerle birlikte yapıyoruz. Bunlar sizlerin eseri" dedi.
GA-ASI ve INTEC Group, ILA Berlin’de mutabakat zaptı imzaladı
Muğla’nın geleceği masaya yatırıldı
Manisa’da Sivil Katılım Zirvesi düzenlendi
Erdoğan: Protürk ile kritik ilaçlar artık ülkemizde üretilecek
Ağrı'da sosyal yardım kuyruğu! Halkbank’a acil önlem çağrısı
Konya'da 1.800 öğrenci mezuniyet coşkusunu yaşadı
- Perşembe 28.8 ° / 13.5 ° Güneşli
- Cuma 28.7 ° / 14 ° Güneşli
- Cumartesi 25.2 ° / 12.6 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı


