OSB’lerde aşı çalışmaları başladı
.
OSB bölgelerinde mobil aşı uygulaması devreye girdi. Sağlık ekipleri OSB'de çalışanların aşıları çalıştıkları yerde yapıyorlar.
Konuyla ilgili açıklama yapan İnegöl İlçe Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Kavak şunları söyledi. Covid-19 pandemisi, ciddi bir halk sağlığı acili olarak ortaya çıkmış ve hızlıca yanıt verilmesi gereken bir sürecin başlatılmasına neden olmuştur. Mücadelenin hastalığın kontrol altına alınarak kazanılabilmesi için hastalığa maruz kalma, hastalığı ağır geçirme ve bulaştırma riskleri ile hastalığın toplumsal yaşamın ve iş yaşamının işleyişi üzerindeki olumsuz etkileri değerlendirilerek Covid-19 aşısı uygulanacak gruplar Bakanlığımızca belirlenmiş olup bu gruplara sırasıyla aşı uygulanmasına başlanılmıştır. Covid-19 pandemisine hızlıca yanıt vermek amacıyla Bakanlığımız tarafından gerçekleştirilmekte olan planlı müdahalelerden biri de kitlesel Covid-19 aşılamasıdır. Bakanlığımızın yeni bir uygulaması olarak; Üretimin devamlılığı ve güvenliği için tüm ülkemizde olduğu gibi ilçemizde de organize sanayi bölgelerinde İlçe Sağlık Müdürlüğümüze bağlı mobil ekiplerimizle yerinde Covid-19 aşı uygulamasını bugün itibariyle başlatmış bulunuyoruz.
Mustafa Palancıoğlu Gökkentlilerle buluştu
Sakarya Bayraktepe’de Maarif Halk Dansları Şenliği büyük ilgi
Kayseri Kocasinan kendi enerjisini üretecek
Kılıç sesleri Bursa'da yankılanacak
Türkiye’nin kuzey ve iç kesimlerinde sağanak yağış bekleniyor
KAYMEK’ten KPSS adaylarına hızlandırılmış hazırlık desteği
- Perşembe 31.5 ° / 14.1 ° Güneşli
- Cuma 31.7 ° / 15.1 ° Güneşli
- Cumartesi 31.3 ° / 14.8 ° Güneşli


