YILDIRIM BELEDİYESİ 2021-2022 KÜLTÜR VE SANAT SEZONUNU AÇTI
.
Yapmış olduğu etkinliklerle ilçenin kültür hayatına yeni bir soluk kazandıran Yıldırım Belediyesi, “Gelin Tanış Olalım” konseptiyle, ‘2021-2022 Kültür ve Sanat Sezonu’nu açtı. Barış Manço Kültür Merkezi’nde yapılan sezon açılış programı, İstanbul Medeniyet Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. İhsan Fazlıoğlu’nun konferansı ve İlahi Sanatçısı Doç. Dr. Fatih Koca’nın ezgileriyle gerçekleştirildi. Ayrıca Gazeteci Yazar Nihat Nasır, Dr. İbrahim İmran Öztahtalı ve Mustafa Baki Efe kitaplarını imzalayarak okuyucuları ile buluşurken, Yıldırım Meslek Edindirme Kursları’ndaki kursiyerler açılan stantlarda hünerlerini sergiledi. Programa, Başkan Oktay Yılmaz’ın yanı sıra Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Süleyman Çelik, Bursa İl Kültür ve Turizm Müdürü Dr. Kamil ÖZER, yazarlar, fikir adamları ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Kayseri Talas'tan tarihi kentsel dönüşüm atağı
Dr. Emre Topoğlu'ndan Bursa Olgunlaşma Enstitüsü'ne ziyaret
Ankara'da Mardin tarımı zirvesi
Türkiye'ye göç edenlerin sayısı 393 bin 829’a yükseldi
12. Yargı Paketi için Meclis’te mesai başladı... 12. Yargı Paketi Adalet Komisyonu'nda
Ağrı TOBB MTAL'de öğrenciler üreterek kazanıyor
- Perşembe 31.5 ° / 14.1 ° Güneşli
- Cuma 31.7 ° / 15.1 ° Güneşli
- Cumartesi 31.3 ° / 14.8 ° Güneşli


