YILDIRIM BELEDİYESİ 2021-2022 KÜLTÜR VE SANAT SEZONUNU AÇTI
.
Yapmış olduğu etkinliklerle ilçenin kültür hayatına yeni bir soluk kazandıran Yıldırım Belediyesi, “Gelin Tanış Olalım” konseptiyle, ‘2021-2022 Kültür ve Sanat Sezonu’nu açtı. Barış Manço Kültür Merkezi’nde yapılan sezon açılış programı, İstanbul Medeniyet Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. İhsan Fazlıoğlu’nun konferansı ve İlahi Sanatçısı Doç. Dr. Fatih Koca’nın ezgileriyle gerçekleştirildi. Ayrıca Gazeteci Yazar Nihat Nasır, Dr. İbrahim İmran Öztahtalı ve Mustafa Baki Efe kitaplarını imzalayarak okuyucuları ile buluşurken, Yıldırım Meslek Edindirme Kursları’ndaki kursiyerler açılan stantlarda hünerlerini sergiledi. Programa, Başkan Oktay Yılmaz’ın yanı sıra Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Süleyman Çelik, Bursa İl Kültür ve Turizm Müdürü Dr. Kamil ÖZER, yazarlar, fikir adamları ve çok sayıda vatandaş katıldı.
İzmir Bornova’da miniklerin belge heyecanı
Antalya Muratpaşa'da yaz spor okulları hazırlığı
Mersin’de muhtarlara yönelik sosyal etkinlikler sürüyor
Gemlik Kurtullu kadınlar Bursa’nın tarihi ve manevi mirasını keşfetti
KVKK'dan milyonlarca çalışanı ilgilendiren uyarı! Mesai takibinde o uygulamalar kullanılamaz!
CHP'li Keşan Belediye Başkanı AK Parti'ye katılıyor
- Perşembe 31.5 ° / 14.1 ° Güneşli
- Cuma 31.7 ° / 15.1 ° Güneşli
- Cumartesi 31.3 ° / 14.8 ° Güneşli


